Jag höll en hand då, mot din varma hud

2012-09-23 @ 21:48:00
 
Söndagskvällarna i sin glans! Hade en bästi gårkväll och dag med nina, mental medicin den tjejen alltså! Sov över där igår och idag gick vi bland annat (annat=ligga inne och vara halvdöda fram till klockan två) en jättelång och mysig promenad på två och en halv timme, och ååh det var så fint. Västra långvattnet på hösten är svårslaget alltså, och jag hann prata av mig massor vilket behövdes, lär bli fler såna här fina (freddiga) helger! Nu ska jag krypa ner i mina nytvättade lakan i mitt nystädade rum och dricka gott te med smak av citron (och antagligen lyssna på lite Kent innan jag somnar, åhå de är så bra, spotify i mobilen + urbanears är livet).
Laddar inför en ny vecka, och känner mig faktiskt redo! Imorgon kommer jag säkert vara död igen men det tar vi då...kramis
Kommentarer
Postat av: sanna

ååå myspys! har också urbanners nu! :D älskar't

2012-09-24 @ 16:23:02
Postat av: tilda

ååh så maosigt! :DD

2012-09-25 @ 15:43:29
URL: http://tildaholm.blogg.se
Postat av: nina

så himla freddigt hade vi deeeeeet!!!

2012-09-26 @ 16:01:52
URL: http://eniena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0