Lover of the light

2012-10-11 @ 17:29:00
(instagrambilder............hehee)
 
Hej här sitter jag och är mysig med min tekopp!..typ. Vem säger att hemkunskapsprov inte kan vara kul liksom? Jo, jaaag. Det är fysiskt omöjligt att tycka det är kul att sitta och skriva fakta om "Fiskar från Vietnam" eller "Sojan som förgiftar". Intressant att veta om hur maten påverkar vår miljö, jo, det är det faktiskt. Men att sitta och och skriva sida upp och ner om det är mindre roligt.
Hade i alla fall engelskaprov idag och det gick hyfsat bra så det känns himlans skönt att det är gjort! Bara två veckor kvar till höstlovet nu också, och så är det fredag imorgon, wehåå! Och ett till och som är bra är att jag ska på läger över helgen med kyrkan, älskar våra läger och alla människor där så grymt mycket, bara helt underbart ska det bli! Hoppas på att lära känna alla nya konfirmander lite bättre också.
Resten av dagen hade jag tänkt tillbringa åt hemkunskapsplugg, en promenad i det fina höstvädret (hade tänkt gå ut och springa meen...) och så MÅSTE jag boka biljetter till Breaking Dawn part 2!! Viktigt det.
Annat ni kan göra är att lyssna på denna låten och så får ni ha en fortsatt bra torsdag!
 
ps. Om ni vill följa mig på instagram är det bara att söka på eiralinnea så hittar ni mig där.
Kommentarer
Postat av: moa

ååå eira!! hoppas lägret blir jättebra, saknar er alla och skulle verkligen verkligen verkligen velat vara med!! ta bilder och lägg upp så jag får se hur dom ser ut! KRAM

2012-10-12 @ 05:43:49
URL: http://500waysofmoi.blogspot.se
Postat av: tilda

soo good song!!

2012-10-14 @ 19:37:05
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0