Höstdrömmar

2012-10-17 @ 14:00:56
 
Sitter och lyssnar på Mumford and Sons och drömmer om Londonresor och kattungar, stickade tröjor och ett nyrenoverat rum, mysiga höstfikor i stan och fina fotografier. Är så himla sugen på att resa någonstans just nu, skulle vara helt underbart att åka till London på höstlovet. Ååh, min favoritstad verkligen! (Älskar Göteborg också förstås, men ja, det är ju liksom inte samma, för hemma är ju liksom alltid hemma). 
 
Idag har jag knappt några läxor, behöver bara räkna lite matte och skriva lite på slöjdprojektet (lite, lite bara), och det tänker jag fira med en promenad med kameran i högsta hugg (om det bara slutar blåsa lite och så då..), kanske baka något gott och läsa ur min bok. Och kolla på desperate houswives såklart, får jag inte glömma! Så skönt att ha en ledig eftermiddag, behöver verkligen det till att stressa ner mig lite. Hoppas ni får en bra onsdag!
Kommentarer
Postat av: tilda

Ååh love the piics!! Myys-onsdag! hihi:DD

2012-10-17 @ 15:54:18
URL: http://tildaholm.blogg.se
Postat av: Nina

Alltså åh jag vill ha en kanin<333333333 så himla sött jue

Fotopromenaden gick ju jättebra också :'((

2012-10-17 @ 21:04:02
URL: http://eniena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0