Bra helg och sånt

2012-10-14 @ 19:42:49
Satte in mina dr martens (eller heter det martins? alla har börjat skriva olika så jag känner mig halvt förvirrad) med vattenpåsar i frysen i torsdags för att de skulle töja sig. Tog ut dem nyss och det som en gång var ett par skor är bara två stora isklumpar nu, både innuti och utanpå. Känner mig smått orolig...
 
Annars då...lägret har varit lika bra som alltid (glömde dock min kamera........) - lägereldar, lekar, godis, sovsäcksmys, bästa-människorna-i-världen, andakter, sång, mat och mer mat. Och igår somnade jag strax efter nio - halvt död. Nu på eftermiddagen har jag bara vilat och pysslat lite med mitt fotoalbum och så var jag på musikal i kyrkan där barnkörerna sjöng, så underbart söta de är allihopa! Men nu måste jag sluta kolla bloggar och hayday och allt annat som distraherar och plugga HEMKUNSKAP. Otroligt kul. Måndag imorgon också. Blääää.
Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta mer om hur du gjort för att töja ut (?) ett par skor? Martens heter de.
Puss

2012-10-24 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0