My weekend

2012-05-14 @ 20:04:52


Har haft en så bra helg! Klaras födelsedag har firats, det har gråtits och skrattats, det har sjungits, det har fotats, det har setts filmer, det har ätits fruktsallad och jag har ätit mer tårta en någonsin förut. Chokladtårta som min syster bakade, kladdkaka som ebba bakade och jordgubbstårta som min mamma bakade. Jag har fått lite blommor och bakgrejer och godis och ett kort från min mormor innehållandes lite pengar i namnsdagspresent (Linnea-dagen igår, jajemän!). Haft det allmänt bra helt enkelt!
Idag har jag haft min första praodag, varit ut och sprungit och nu hade jag tänkt krypa ner i sängen och kolla på One Tree Hill resten av kvällen, bästa sysselsättningen när det regnar! kramis
Kommentarer
Postat av: tilda

sv: haha oj såg inte din kommenar förän nu!(skrev typ samma men jag vet ej om den kom fram hoho) praon was realy good! (mina händer kommer lukta lök i två veckor kan man ju säga) haha, hur var diin? var det denna veckan det var på ålderdoms? (isf are they cute) haha :DD

2012-05-14 @ 21:48:20
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0