saturday

2012-03-10 @ 23:43:34
hello guys!
igår efter skolan jobbade jag fyra timmar på ica, var helt slut efter det, och myste med tilda framför desperate houswives resten av kvällen! innan jag åkte hem från ica spanade jag in ben & jerry's sortimentet och såg att de har fått inte lite nya smaker, typ som ILoveApplePie, mååste testas helt enkelt. imorse var jag och tränade, åt lunch och gick sedan ut för att sälja salami med karin (precis som ALLA andra klasser i sverige säljer vi salami för att samla in pengar till en klassresa..). vid sju mötte jag upp mammi för lite indiskt restaurang-käk, så gott och så mysigt, och efter det blev det melodifestival för hela slanten! man måste ju faktiskt se vem sverige väljer att skicka vidare, eller??
nu ska jag gå och knyta mig, imorgon väntar match (WOHOO) och ännu mer salamiförsäljning (mindre kul).

ps. 8 biljetter till premiären av the hunger games är köpta och uthämtade, gissa om jag är TAGGAD?!
Kommentarer
Postat av: Klara

jag tror du är SJUKT taggad?!



hehe precis som jaaaag

2012-03-11 @ 01:07:23
URL: http://klarass.webblogg.se/
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Euphoooooooooooooriaaaa

2012-03-11 @ 17:51:30
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0