neon

2012-03-01 @ 21:03:54


jag var inne i stan med tilda en snabbis idag innan träningen (egentligen för att köpa present till ebba, men det blir lätt så att något till mig själv får fylla påsen också..), och ååh jag kunde bara inte motstå den neongula toppen när jag såg den inne på ginatricot! föll pladask helt enkelt. ett par over-knee socks fick också hänga med hem - det var verkligen på tiden eftersom att mina andra fick hamna i soptunnan, slitna som få. just nu sitter jag och bläddrar i h&m magazine och ska strax hoppa in i duschen, och det är ingen idé att jag skriver att jag kommer gå och lägga mig direkt efter det för det kommer jag inte, även om det skulle behövas! tjingeling
Kommentarer
Postat av: sanna

sv: tack , ska krya :)

och bilden är ju awesome haha ;D

2012-03-05 @ 11:18:33
URL: http://eendelavmig.blogg.se/
Postat av: sanna

sv: thank you biatch haha :D

2012-03-05 @ 12:28:33
URL: http://eendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0