långhelg

2012-03-16 @ 17:17:42




hej kåmpizar!
har varit lite frånvarande denna veckan som ni säkert märkt, på grund av en hemsk huvudverk i början av veckan - försökte undvika datorer så mycket som det gick - och sedan har det varit underbart väder, både sol och värme, och det försökte jag utnyttja till max! idag har jag haft studiedag och det har varit SÅ skönt! var inne i stan och fikade med nina och tilda (jag och tilda delade på väärldens goaste baguette, och en mindre god chokladtråta på condeco) och kollade i några affärer. nu håller jag på att laga middag, och om 1 timme och 45 minuter börjar the vampire diaries efter ett uppehåll som känts som en evighet! waaah som jag har längtat!!
Kommentarer
Postat av: Emma

oj då! mår du bättre nu? :)

2012-03-17 @ 16:41:46
URL: http://emmabjuhr.blogg.se/
Postat av: Olivia Hedefalk

Sv; Visst känns det som lång tid??!! Försöker tänka att det är typ slutet av mars nu, sen är det bara april och maj kvar! Vill ha sommar och ledighet nuuu

2012-03-20 @ 22:55:56
URL: http://oliviahedefalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0