Huvudstaden

2012-03-29 @ 22:10:31

Utanför Urban Outfitters sist jag besökte stockholm.

Jaha ja! Bra någon månad sen sist, men nu ska jag dit igen! Hela helgen blir jag borta i huvudstaden - förhoppningsvis hinner vi kika i lite fler affärer än förra gången och förhoppningsvis blir det INTE regn och snö, även om det lutar åt det i hållet, i varje fall om man ska lita på GP:s väderprognos...Jag som hade väntat mig sol, vårjacka, uteserveringar osv. Aja, det löser sig! Nu ska jag fortsätta med packningen, kluven som få till att behöva packa ner min tjocka jacka och stickade koftor. À bientôt!
Kommentarer
Postat av: tilda

have a great time!!:D

2012-03-30 @ 12:21:32
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0