I fell for sure last night

2012-06-07 @ 15:53:05
Hej torsdag!
Idag hade vi vår årliga kulturdag på skolan, vilket innebar konsert, film, workshops osv. Detta kan ju verka ganska kul, tills det kommer till det där att alla ska klä ut sig (sen är ju de flesta väldigt tråkiga och tycker att det är "pinsamt" att klä ut sig, men i alla fall). Kom nyss hem och kan intyga att det var med lättnad jag tog ut flätorna i håret och drog av mig alla obekväma utklädningskläder. Mjukisbyxor är bra ibland asså. Nu ska jag krypa ner i soffan, äta rabarberpaj och kolla på one tree hill. Senare vankas träning i regnet, men fram tills dess ska jag bara dega!
Kommentarer
Postat av: tilda

snyyyggggg!!

2012-06-08 @ 10:35:54
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0