The people who don't appreciate you the way you are, they are not your people

2012-07-13 @ 22:45:54
 
Har haft det såå bra på hönökonferensen dessa fyra dagar! Åh, det är så himla himla fint på nattmötena! Sitter just nu och följer det på webb-tv:n här hemma. Även om dessa sommarlovsveckor som har varit, har varit grymt bra med massa gött häng, så är det rätt skönt att det bara är tre dagar tills jag åker till landet och bara kan umgås med mormor och mamma - och med mig själv - det behöver man också ibland! Imorgon ska jag se om jag kan väcka liv några endorfiner i kroppen genom lite konditionsträning, det var ett tag sedan nu...
Kommentarer
Postat av: tilda

så mysiigt! :))

2012-07-13 @ 23:03:21
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0