17 december

2012-12-17 @ 22:32:53
 
Ovan ser ni mitt och mathildas mästerverk, haha...kaos i köket när glasyren tog slut och nonstopen inte räckte till, men jaa, det ser ju i alla fall ut att smaka bra!

Idag hade vi simprov med klassen, det var så himla jobbigt att simma med min hosta, men det gick i alla fall. Efter simningen åkte jag in till stan med nina och tilda och fick köpt de sista julklapparna, så himla skönt! Det här med julklappsinköpen har mest blivit stressigt i år och jag har inte alls hunnit strosa runt på stan, andas in juldofterna och njuta av all fin julbelysning som jag brukar... Har suttit hemma och funderat ut mina julklappar, sedan bara åkt in och fått det "överstökat". Så himla tråkigt, men har helt enkelt inte haft tid, trots det att alla läxor är över för i år (underbart!) och att jag borde ha all tid i världen. 
I varje fall, resten av eftermiddagen/kvällen har jag bakat lite julgodis och kolakakor till morgondagens klassdag, vi kör julklappsspel och äter kakor, och detta året är det ju sista gången någonsin vi gör det med klassen, lite vemodigt faktiskt...
Men nu ska jag lyssna på lite markus krunegård och sedan sova, godnatt folket!
Kommentarer
Postat av: Nina

Mmmm jättesnyggt ju!!!

2012-12-18 @ 15:06:35
URL: http://eniena.blogg.se
Postat av: tilda

gott! shit snygga bilder!:)))

2012-12-18 @ 15:50:43
URL: http://tildaholm.blogg.se
Postat av: FELICIA

Vad fint!! :D #impad

2012-12-23 @ 21:15:06
URL: http://felicia.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0