1 december

2012-12-01 @ 21:14:29
 
Startade favoritmånaden med full rulle - har varit på öppet hus på Schillerska, gått en runda på stan och köpt årets första julklapp, spelat match mot Kungälv (förlust med 6-4, men ändå grymt jobbat av alla tjejor) och nu väntar hemmakväll med te nummer 1 ur min te-adventskalender, clementin, vinterchoklad och tända ljus. Och så hade jag tänkt slå på Sunes Jul, för det är ju verkligen det bästa någonsin (ingen jul utan Sune)! 
Och en fågel viskade även i mitt öra att min kusin premiärspelar i SSL (svenska superligan i innebandy) imorgon, så det är något värt att hålla tummarna för! 
Annat som väntar imorgon för min del är att plocka fram adventsljusstakarna här hemma, städa rummet, byta till mitt julöverkast och mina julfiltar och ha adventskonsert på kvällen. Ååh, december är ju bästa månaden!
Kommentarer
Postat av: Nina

Myyys!!!

2012-12-02 @ 10:00:20
URL: http://eniena.blogg.se
Postat av: Lena

Ser fram emot konserten ikväll.

2012-12-02 @ 11:42:04
Postat av: tilda

ååh vad mysigt!! Vem är julklappen till vavava?? haha jorre? :D

2012-12-04 @ 22:02:03
URL: http://tildaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0