Up with the birds

2012-08-07 @ 10:49:02
Hallihallå!
Åkte till Öland med mammsen i några dagar, därmed har det inte varit liv i uppdateringen här på ett litet tag. Sedan jag kom hem har jag mest hängt med mina buddies osv, inget nämnvärt egentligen, och igår började innebandysäsongen igen med en sjuukt jobbig träning...uppvärmning, kondition och sen match i princip hela träningen. Även om det inte gick jättebra så var det grymt gött och roligt att komma igång igen! (det var mer än mina gå-ut-och-springa-i-lagom-tempo-rundor om man säger så..)
Nu blir det träning 3-4 gånger i veckan framöver och nästa träningspass är redan ikväll, så egentligen ska jag bara vila upp mig tills dess genom att slänga upp lite bilder från Öland här och ta igen några one tree hill-avsnitt. Det är ju ungefär så mycket vädret tillåter...
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0