Talk that talk

2012-08-22 @ 20:56:18
Hej friends!
Förlåt att det varit så tomt här, men jag har liksom inte orkat ta tag i någonting de senaste två veckorna. Skolan är igång igen, och jag känner mig inte redo någonstans! Vet inte vem jag är eller vem jag vill vara, hur jag vill bli uppfattad osv, och även om alternativen verkar många så står jag bara still. Ska inte överanalysera detta, utan jag vill istället försöka fokusera på det som känns riktigt bra just nu - mina fina fina vänner och innebandyn. Skolan och resten får liksom komma ändå, det ska bara göras helt enkelt! Och bloggen, ja vi får väl se hur det blir med den. Känns som att jag måste försöka skaffa någon inriktning för att komma någonvart. Men ha lite tålamod med mig bara, så ska det nog lösa sig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0