en sån där måndag igen

2012-04-16 @ 18:56:58










x jag är så himla skoltrött. önskar att jag bara kunde skita i allt, gå och lägga mig, och vakna någon gång om en månad igen.
x står inför ett av de jobbigaste och svåraste besluten i mitt liv. ångesten kommer över mig varje dag.
x mamma har bestämt sig för att vi inte ska köpa någon katt till slut. jag vill bara gråta, jag älskar katter!
x jag har en så bra, fin och underbar konfagrupp. ni är BÄST!
x just nu vill jag bara krypa ner under täcket och kolla på någon bra tv-serie hela kvällen.
x om ni har lite tid över tycker jag att ni kan lyssna på denna låten.
x jag längtar så otroligt mycket till sommaren! bara ben, sena kvällar, veronica maggio som spelas i högtalarna, vänner, heldagar vid havet..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0