mina tankar svävar mitt ute i ingenstans

2011-09-04 @ 20:05:54
ååh vilken vecka. är helt slut.
jag har tränat varje dag utom i fredags då jag var tvungen att åka och jobba direkt efter skolan. "långa" passet på ica. med att packa varor. i fyra timmar. vill ni veta hur mycket jag tjänade? sjuttionio kronor. dåligt med dricks eller vad?! ovärt var det i vilket fall. utöver alla träningar har jag begravt mig själv i läxor hela veckan. så nu ska jag trycka i mig lite välförtjänt pizza och sedan gå och lägga mig direkt, en ny vecka kickar ju igång imorgon - antagligen lika stressig som denna..! om jag tycker synd om mig själv? ohja..
big hug till er för att ni orkar med mig, godnatt!
Kommentarer
Postat av: tilda

I feel sorry for ya! :( :) påsspåstjärtN



sv: hahahahhahahahahashgshah:DD:D

2011-09-05 @ 19:23:06
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0