I want to be everything you lost along the way

2011-10-30 @ 11:05:54


hejhejhej!
hur ska jag börja? har inte hört av mig på en vecka och den veckan har inte innehållet mycket mer än plugg, plugg och åter plugg. har klippt mig också förresten..haha, inte mycket till smaskig info va? men iaf, NU ÄR DET LOV och det är rent ut sagt underbart! ska åka till mormor några dagar, bara ta det lugnt och inte tänka på skolan ett enda dugg. måste också tillägga att bloggen inte kommer uppdateras lika bra som den gjort för ett tag sedan (vilket ni säkert redan märkt) för jag orkar helt enkelt inte med det just nu! hoppas ni får ett bäst lov, puss
Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du hade det bra hos mormor under lovet. Själv var jag i Småland ett par dgr och det var riktigt härligt!

2011-11-07 @ 22:02:27
Postat av: Fredrika Lindmark

haha nå vad söta. bilden är från när jag och hannes var i göteborg 2008 på någon klippbadstrand där utanför göteborg :-) puss

2011-11-09 @ 21:18:04
URL: http://fredrikalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0