life on a stick

2011-05-09 @ 20:14:28



kom nyss hem från träning och matsäcksinköp till imorgon. nåja, mat vet jag väl inte om jag kan kalla det..men gott blir det i alla fall! något annat som är gott är att sitta och njuta av den ljumna luften, kvällssolen och lyssna på musik ute på verandan. vilket är precis vad jag gör just nu! livet är allt bra ibland.

ps. lyckades få en lite lagom fin bild på mig ovan..ser överglad ut, som om jag kommer hoppa runt som en liten loppa så fort jag får chansen. livet må vara bra, men kanske inte fullt så bra..
Kommentarer
Postat av: tilda

Mousigt! vad köpte du för matsäck dådådå?? :)

2011-05-09 @ 22:07:21
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0