don't try to be pretty, just try to be yourself. sometimes that's hard enough.

2011-05-27 @ 09:50:15



god morgon!
vaknade imorse med spöregn som smattrade mot rutan. vad händer egentligen? jag börjar tro att värmen som kom i april är den enda sommar vi kommer få. tänk om man liksom håller ut till en värme som aldrig kommer. tänk om det bara är sånt här väder hela sommaren. tänk om, tänk om, tänk om..!
igår färgade jag mina ögonfransar. och det fick en liten oönskad effekt - det ser nämligen ut som om jag inte sovit på flera dagar. och så sved det en del också. jaja, vill man vara fin får man lida pin! nu har jag 23 minuter på mig att välja kläder innan skolan. kommer behövas. pusshej!
Kommentarer
Postat av: !

Vad har du för tema på bloggen för att den ska bli så bred och vad har du för typsnitt i texten ? ;)

2011-05-27 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0