Jag vill gå klädd i detta

2011-03-05 @ 19:23:14

byxor, nagellack, väska och linne - h&m
skor - palladium
solglasögon - rayban
ringar - lindex
baseballjacka - topshop

Idag åkte jag och tilda in till stan för att köpa bok, tillbehör och lite pysselgrejor till 'boken om mig'. Vet inte om jag har nämnt att vi i skolan skriver en bok i svenskan som innehåller fem olika kapitel om en själv. Sedan ska man sätta in foton och pyssla iordning det till en finfin bok. Om ni inte visste detta så vet ni det nu iaf. Och idag har solen hälsat på oss här i göteborg också. Så underbart! Jag har stora förhoppningar på våren nu, varav collaget ovan.

Nu ska jag springa iväg till tilda & tova, blir antagligen en relativt lugn kväll eftersom jag kom hem alldeles för sent igår, och gick upp alldeles för tidigt imorse. Och imorgon blir det fullt upp igen. Hörs när jag har tid, puss.
Kommentarer
Postat av: tilda

snyggt! :)

2011-03-06 @ 20:12:49
URL: http://tildaholm.blogg.se/
Postat av: tova

Var det inte du som sa att du tyckte att baseboll jackorna är gräsliga?

2011-03-09 @ 17:34:28
URL: http://tovvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0