Jag bröt det i 12 timmar

2011-03-05 @ 11:47:39


Fullt upp med livet. Det är så det ligger till just nu. Igår efter skolan stressade jag och ellen i oss varsin macka innan vi stressade iväg för att möta upp klara för att sedan jobba fyra stressiga timmar på ica. Efter det slängde jag och ellen på oss festkläderna och gick direkt till emma. Där bjöds det på go mat, go tårta och gott häng. Då bröts mitt godisförbud också. Åh, godis kan smaka ljuvligt ibland! Men nu har jag det fram till påsk igen. Kom hem i natten och gick till sängs direkt (nåja, kanske inte direkt direkt) för att nu imorse gå upp sju och spela match mot ärkerivalerna partille. Nu ska jag vila, duscha, äta och sedan åka in till stan. puss
Kommentarer
Postat av: tilda

MY gaaaaaaaaaad, cristineee! ;) vaad goooooooooott!

2011-03-05 @ 17:10:25
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0