Blandade känslor

2011-03-24 @ 21:21:15


hallå!
idag har det varit solsken mest hela dagen, men ändå inte varmt på grund av den jäklans blåsten. jag och tilda var i alla fall en sväng till stan och jag köpte bl.a. present till en riktigt fin tjej vid namn Anna. glömde och gratta henne här igår så idag får du ett stort GRATTIS I EFTERSKOTT! lever på min lycka denna kväll, men jag ska nu lägga mig och gråta en skvätt framför oc innan jag somnar. imorgon är ni fredag också, hörrni! tagg inför helg! fred ut.

pspsps. så är det tilda som har tagit den fina vårbilden ovan!
Kommentarer
Postat av: a n n a ss

tack gummsipummsi! :D

tagga morgondagen nuvavava

2011-03-25 @ 21:55:08
URL: http://annastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0