för ett par bruna ögon for jag

2011-07-24 @ 12:16:38
hallå!
kom hem sent i förrgår, och imorgon åker jag igen. det har varit grymt härligt ute på gotland, jag älskar verkligen stränderna, havet, vädret, naturen, husen, folket och hela paketet liksom! som sagt, imorgon bär det av igen - denna gången till danmark. fotbollscup är det som gäller, och jag blir borta 6 dagar denna gången. har inte haft mycket ledig tid att bara vara hemma denna sommaren, har bara rest och rest och rest! men i augusti har jag inget planerat, då kan jag göra precis vad jag känner för. hoppas ni har en go sommar så hörs vi snart igen!
Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Awww tack snälla!

2011-07-25 @ 14:26:51
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: tilda

sv: thankyouuu!!' Dem kommer från h&m & kostade 199:-:)

2011-07-25 @ 18:00:27
URL: http://tillda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0