Tusen skeva bilder

2011-01-06 @ 14:25:07
Hejsan!
Blev inte mycket till bloggning igår. Slappade mest halva dagen, gick en promenad och träffade sedan tilda & tova. På kvällen var vi bortbjudna på middag och innan dess for jag förbi lenas hus och matade hennes katt. Så fin! När hon först skaffade den, efter många om och men, för ca. två år sedan så var jag mest arg på den för att jag ville så himla, himla gärna att lena skulle köpa en hund! Men sen när jag förstod att det aldrig skulle hända så blev vi vänner jag & katten. Så mysig!
Nyss spelade jag match, första i gothia cup. Förlust tyvärr men det kommer vi igen!

P.S. Jorge.


ph - unknown.
ganska helt perfekt outfit för varma dagar. bara ge mig
lite, lite sommar.
Kommentarer
Postat av: tilda

HAha mysigt hade vi, tyckte jag iaf!! :)

vad menar ndu med p.s jorge? hihi

2011-01-06 @ 14:41:30
URL: http://tildaholm.blogg.se/
Postat av: klara

Sv; tack ;) spelar inte du gothia? eller har du slutat i innebandy? :) Ja vet :O den är snygg :D

2011-01-06 @ 16:03:23
URL: http://klaracecilia.blogg.se/
Postat av: Lena

Är glad för att du gillar Daisy fast hon inte är en hund.

2011-01-17 @ 20:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0