That pineapple

2011-01-12 @ 22:00:51



Idag har varit en dag utöver det vanliga! Underbar dag! Efter skolan låg jag och läste mer än två timmar i sträck och när tilda kom så läste vi lite till innan vi gick en promenad förbi mataffären där vi slank in och köpte en annanas. En alldeles speciell en, för av den gjorde vi (jag tror jag får lova att säga det) sveriges godaste fruktsallad. Nyttigt och god som tusan. Sedan har jag hunnit med mitt skrivande en hel del + pluggat lite franska.
Nu ska jag ta en dusch och sedan sova. Imorgon blir det förhoppningsvis roligare uppd. puss & kram
Kommentarer
Postat av: tilda

Jag är helt på din sida angående det där med fruktsalladen dåva! :))

2011-01-13 @ 16:20:52
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0