Fain va kasst

2011-02-19 @ 18:08:03
hallå!
så kass uppdatering de senaste dagarna. på något sätt blir uppdateringen sämre på loven..hur det nu kommer sig. men i alla fall. igår kväll bakade jag tårta till ebba som fyllde år, stora tjejen nu ju, grattis till dig fining! och så mötte jag upp klara & nina för att överraska ebba och sedan kollade vi på vampire diaries (som har börjat igen, GRYMT), snackade m.m. Kom hem vid elva igen och då kollade jag OC med syster min. i förmiddags gick jag med min mamma på en 3 timmars långpromenad i det fina vintervädret. nu på eftermiddagen har jag städat mitt rum för första gången på ett låångt tag. snart börjar skolan igen och fifan för det. men DET KOMMER BLIR SJUKT MYCKET BÄTTRE UPPDATERING DENNA VECKAN VILL JAG LOVA. puss
Kommentarer
Postat av: tilda

Grattis Ebba!!!

2011-02-20 @ 00:09:54
URL: http://tildaholm.blogg.se/
Postat av: tilda

sv: på planet till Egypt!!! thaankyaaa!!:)

2011-02-22 @ 21:04:49
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0