Talking to the moon, laughing in the rain

2011-02-10 @ 22:31:46

bild från januari.

God kväll!
Har nyss blivit klar med min franska-redovisning. Hur jobbigt kan det bli på en skala? Väldigt jobbigt har det visat sig. Hängde hos tilda större delen av eftermiddagen/kvällen så jag hade i vilket fall lite sällskap. Men nu ska jag få i mig en dos väförtjänt skönhetsömn, får för lite av det dessa dagar. Förresten har det bara blivit gråare/slaskigare/blötare sen i måndags. Thums down för det. Men thumbs up för en ljus gnista imorgon, för då är det fredag! Pussgodnatt!
Kommentarer
Postat av: tova

please, kan inte du vara med i min tävling?:)

2011-02-11 @ 09:36:52
URL: http://tovvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0