svar/answers

2011-04-13 @ 21:55:02
Är du kär/gillar någon?
Nej inte just nu.

Favoritbloggar och varför just dem?

Saralinneea.blogg.se, hon klär sig så grymt snyggt. Jonesochgiftet.blogg.se, jag blir alltid så glad när jag läser den bloggen, hon skriver så roliga texter! Imilk.blogg.se, massa inspiration och snygg som få. Fashiontoast.com, tar underbara bilder!

Visa ditt bästa/sämsta köp!

Hehe, eftersom jag är en latis ibland så orkade jag inte fota mitt bästa och sämsta köp. Men mitt bästa köp är mina svarta cheap monday jeans för 80:- på rean, och mitt sämsta är..gud, det vet jag inte!

Älskar du också att kolla statistiken/kommentarer på din blogg?
Haha, ja, faktiskt! Om jag inte har något att göra sitter jag typ och klickar på statistiken hela tiden för att kolla om jag har fått fler besökare. Hej nörd!

Favoritartist? Favoritblogg?
Favortiartist är väl Håkan Hellström. Men det varierar lite. HÄR hittar ni en fin spellista.
Favoritblogg ↑

Hur många besökare har du dagligen? Besöksrekord?
Ungefär 45-65 unika besökare per dag. Besöksrekord vet jag inte och bryr mig inte om heller!

Hur lång är du?
1.71 cm.

Hur är du som person? Typ blyg, utåtriktad eller så?
Jag pratar ganska mycket, skrattar jättemycket, är utåtriktad, omtänksam, älskar att umgås och ha kul, typ så!

Favoriträtt?

Det bästa du vet att göra?
Favoriträtt är nog någon kyckling som min mamma brukar göra. Så grymt gott!
Det bästa jag vet att göra är nog att resa, hänga med mina kompisar, skratta och leva livet!

Vet du någon god parfym?
Victor & Rolf - flowerbomb luktar helt underbart!

Favoritfärg?
På kläder? Typ militärgrönt, mörkblått, svart, vitt, grått. Men som färg färg vet jag inte! Alla färger är ju fina!

Går du i någon sport, i så fall vilket lag?
Ja, jag spelar fotboll & innebandy. Vilka lag vill jag inte säga, hehe.

Bästa kompis/kompisar?
Nina & Tilda. Men alla mina kompisar är dom bästaa! Typ alla från klassen, innebandyn, fotbollen, kören och alla mina älskade vampire diaries nördar såklart ♥

Gillar du din skola, vilken skola går du på?

Ja, den är toppen! Jag går på Kålltorpskolan.

Vad har du oftast för statistik i unika besökare?

Vanligaste siffran? Det är nog 52 eller 57 tror jag.

Favoritbloggar?
Se ovan ↑

Spelar du några spel på facebook, i så fall vilka?
Haha, nej, inte just nu faktiskt! Men jag har en tendens att fastna i spel i perioder..

Om du vore kändis för en dag, vem skulle du vara då?
Hm..ingen aning! Kanske M-K Olsen. Hon är liksom grym på alla sätt!
Kommentarer
Postat av: -

Jag är lite efter men iaf; Vad har du gjort för att få så många unika? Har du något speciellt knep/tips? :)

2011-04-14 @ 08:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0