Two of us

2010-09-28 @ 21:38:48
Under kvällen har jag pluggat inför engelska provet som kommer under morgondagen, lagat mat och bakat. Jag, nina & tilda bestämde oss för att ha en tjockiskväll så vi sprang iväg och köpte chips, bakade havreflarn och dunsade ner i soffan framför idol. Myys. Underbara vännerna. Idag har jag varit trött, höll på att somna på franskalektionen. Inte så i brist på intresse utan bara..trött. Sovatrött. Så om ett tag ska jag göra mig iordning för att krypa ner i sängen med en god bok. godnatt på er!


tagen från loweo. Från höstmarknaden i borås som alla tycks ha varit på. Kolla bilden och ni förstår varför..
Kommentarer
Postat av: Tilda

Myysigt hade vi det!:)

2010-09-28 @ 22:25:34
URL: http://thiisiisme.blogg.se/
Postat av: Nina [photobyninaa.blogg.se]

Undrar om det kommer någon sorts höstmarknad i göteborg ? :)

2010-09-29 @ 08:37:36
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0