Stress

2010-09-23 @ 22:27:01
Förlåt, förlåt, fötlåt. för alla svordomar förut. Fick lite ryck innan jag visste att min bror hållt på med någon grej och flyttat från olika hårddiskar fram och tillbaka och sånt jag inte förstår mig på (de ligger alltså någon anna stans just nu). Men nu har jag lugnat ner mig en bit, hehe. Mitt liv går åt till skolarbete just nu. Hela kvällen har suttit med näsan nere i läxböckerna. fick i alla fall högsta betyg på min svenska redovisning idag vilket lyfter mig en liten bit så att jag fortfarande kan gå med huvudet högt efter att jag kommer få tillbaka mitt NO-prov med en stor NOLLA i hörnet. No-provet imorgon alltså. Inte min starka sida. Men nu ska jag försöka varva ner lite och kanske slå på tv:n en stund...nej, förresten. Jag behöver sömn.

Fotade av Lina Flodins.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0