För och emot

2010-09-20 @ 21:30:28
Nu har jag jobbat med redovisning i vilket som könns som en evighet, och det är dags för mig att krypa till kojs. Imorgon väntar en ganska kort skoldag, men som sedan förlängs här-hemma med mer pluggande. Ska nog klara av det, eller vad säger ni?

btw: alla ni som sitter och skickar små elaka kommentarer, ni kan bara dra åt h*lvete. Jag har aldrig bett er att läsa min blogg och tycker bara synd om er som inte har något bättre liv än att sitta och hacka på andra. Har ni verkligen inget annat för er på dagarna?
Jag hoppas ni andra trogna läsare kan skilja på elaka kommentarer och åsikter, för åsikter har jag inget emot! Fina läsare är ni ♥


En randombild från Håkans konsert 09 -
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0