Storm

2010-10-21 @ 21:23:02
Det är storm ute just nu. Regnar, blåser och haglar. Snart blåser väl hela huset iväg?!
Har precis kollat klart på vampiare diaries, aah! Så spännande! Missade Grey's anatomy igår så jag funderar på att göra mig iordning, krypa ner under täcket och slå på kanal5play. Tror det blir så. Vi hörs kanske inte imorgon eftersom tilda kommer hem inatt så då vill jag spendera så mycket tid det går med henne + att jag ska in till stan imorgon med mamma och kolla kläder. Hugs!


Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Ja, det gör jag :) Den är bara uppe i en dag, så imorgon är den borta :D

2010-10-21 @ 21:49:28
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Linafoto

Svar: Blogg.se mejlade mig och frågade om jag ville ha en annons på bloggen och tjäna lite pengar :) Och jag tackade ja! Och det var även dem som satt in den på bloggen.

2010-10-21 @ 22:29:55
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0