Så kan det gå

2010-10-31 @ 21:21:04
Grönt, gult, blått, rosa...suddigt, allt snurrar, svetten rinner, benen viker sig. Ja, så kändes det när jag höll på att svimma idag på konserten. Himla läskigt..! Vätskebrist och tusentals med strålkastare som lyser på en är ingen bra kombination. Jag var tvungen att sätta mig en lång stund och andas. Liite pinsamt?
Men förutom det, vilken konsert!!! Verkligen helt magiskt. När man står där och bara får sjunga ut till alla glömmer man hur jäkla jobbiga alla 2384739292 rep har varit. Och hur svårt det var att lära in alla texter utantill. Då lever man i nuet, i sången.



Bilder från i fredags.
Kommentarer
Postat av: Tilda

sv: aa det kan jag!! :):) vi kan väl haras någongång nu på morgonen! :):)

2010-11-01 @ 09:21:59
URL: http://tovvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0