Power

2010-10-23 @ 15:29:06

Imorse

Fruktansvärt blöt och kall träning. När jag cyklade hem så brann fingrarna, fast av kyla. När jag var hemma så hade de ingen känsel kvar. Så jag tappade upp ett hett bad och låg där i en halvtimme innan jag drog på mig myskläder och morgonrock. Vrålhungrog gjorde jag iordning lite köttbullar och pasta, och nu ligger jag här nerbäddad i sängen. Är helt slut i kroppen, att springa upp och ner för trappan var till och med ansträngande, så nu ska jag gå för en powernap. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Nina

Har kollat på vampire diaries nu och omg :o spännande till tusen !!!!!!

2010-10-23 @ 20:20:49
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0