Go for it!

2010-10-11 @ 19:33:11
Hann inte kolla bloglovin innan jag stack på träning förut, så nu väntar 95832763646 inlägg på mig. Kommer inte orka läsa allt, men bläddra igenom får jag allt göra. Kylan lägger sig även över göteborg såhär i oktober och jag hittar inte min pälsmössa. PANIK! Vet inte om jag kommer klara vintern utan min mysis?!
Aja, nog om det. Nu ska jag kolla bloglovin, göra färdigt ett svenska-häfte och käka. Ha en bra kväll!
|fridagrahn.com|
Frida lade ut dessa två bilder och skrev hot or not? Enligt mig är huvud-smycket asballt. Alla borde satsa på det. Go for it! säger jag bara.
Kommentarer
Postat av: Emma||fashionedbyme.webblogg.se

Ok, men var du på Qviding cup, för mitt lag var med där.

2010-10-11 @ 20:29:33
URL: http://fashionedbyme.webblogg.se/
Postat av: Tilda

Den är hos miig! :):):):)

2010-10-12 @ 15:36:23
URL: http://thiisiisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0