During october

2010-10-02 @ 16:12:58
Oktober kommer bli en kalasbra månad kan jag tala om för er. Det kommer hända en massa saker, och jag kan abslolut inte vänta! Har gjort en liten (ännu en) lista för er att ta en titt på. blir exalterad så fort jag kollar på den.

♥ vi får våra skoldatorer (!!!)
♥ jag spelar SM i innebandy (!!!)
♥ min syster åker till kina, och jag har skrivit en viss lista på saker att ta med hem..(!!!)
♥ i kören ska vi ha en stor konsert där vi ska sjunga massa musikal-låtar (!!!)
♥ min jacka kommer (antagligen) bli klar (!!!)
♥ jag åker till tyskland med mammsen (!!!)
♥ jag säljer ju lotter för fotbollen och fryspåsar för klassen men också lite annat till min egen förtjänst, så jag kommer få min "lön" för detta. (!!!)

Sounds good?
Dessutom börjar ju en massa bra på tv också, så håll med mig. Oktober kan inte bli något annat än bra.


Hur fina höstbilder som helst, fotade av Isabella.
Kommentarer
Postat av: Tilda

Rooolig månad, är sååå avundsjuk på att ni ska få datorerna 2 veckor innan mig! :):):)

2010-10-02 @ 18:29:58
URL: http://thiisiisme.blogg.se/
Postat av: Tilda

sv: palladiumboots.com :):):)I:):):)

2010-10-06 @ 08:50:29
URL: http://thiisiisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0