Kom hem, annars kommer jag dit.

2010-10-14 @ 16:53:35
Hejsan!
Inatt åkte tilda till egypten. Och just nu sitter jag här och tycker synd om mig själv. Inte det att jag är avundsjuk (det också iof) men utan för att jag saknar henne något så enormt. Nina skulle på piano förut, så då gick jag hem själv från skolan, något jag inte gjort på ett par år. Känns helt tomt. Och jag kan slå vad om att jag inte skrattat ens en tredjedel av vad jag brukar. Hon förgyller min dag. Så just nu känner jag mig..halv. ja, halv. Det är precis så jag känner mig.
Ni ska bara veta att ni är bäst. Skulle aldrig klara mig utan er!
Kommentarer
Postat av: Tilda

Sammma hääär!! Men jag är hemma nu eiroossa! :):)

2010-10-21 @ 21:56:22
URL: http://thiisiisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0