12/10

2010-10-12 @ 20:04:25
Roligt att sätta in lite kantarellpaj i ugnen, och sedan hitta en bränd svart klump där. Nej, inte ett dugg. Skarpade i mig lite i alla fall, men usch! Så nu ska jag göra iordning ett rejält kvällsfika och sedan sätta mig i soffan och plugga. DH kommer ikväll också, perfekt! Sår vi hörs antagligen imorgon, inte lika stressig dag som vanligt eftersom kör-repet kördes idag, så jag ska nog hinna med att slänga in ett eller annat inlägg. Hugs!



Topshop. Man får väl lov att dröma?
Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg väst! Älskar din blogg!

Kram

2010-10-13 @ 11:02:09
Postat av: Sara

Fin blogg!!

2010-10-13 @ 16:02:58
URL: http://lovingvintage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0