Vita kristaller täcker marken

2010-11-08 @ 16:41:08
Slutade en aning tidigare idag, och när jag kom hem smet jag upp på mitt rum med en tallrik mjölk & flingor. Försökte dra ut på det för att slippa alla jobbiga saker som tyvärr måste göras. Men tillslut så fick jag ett ryck tvingade jag mig själv till att städa rummet. Skönt när sånt är gjort! Klockan 18.00 exakt är det dags för utvecklingssamtal. Efter det ska jag hem till nina och kolla ikapp det vampaire diaries avsnitt jag missade under veckan + plugga matte. Kvällen blir nog fin.

Kommentarer
Postat av: Tilda

haha, jag ringde och tänkte fråga om du vill följa med ut och springa, och så sa din boror att du var hos ellen jag ba whaat. Haha. Men sen så tänkte jag nästan att det var nina han menade, och så anade jag att ni kollade på vampire d. haha! puuuuss!:)

2010-11-08 @ 21:01:02
URL: http://thiisiisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0