6/11/10

2010-11-06 @ 18:20:38
Hey ni underbaraa!
Nu är jag hemma igen, så ni kommer få dras med mig ett tag till..! HAhA. Inte kul att komma hem till en sådan här kyla att man måste dra på sig dunjacka, vantar & mössa för att sticka bort till affären. Vi har haft underbart väder borta i Frieburg, upp mot 20 grader med solen framtittande då och då. Det har varit en toppenvecka fylld med caféer, god mat, promenader, fin utsikt, sömn och en massa härligt. Dock bodde vi sådär lagom mysigt..men sånt får man väl ta?
Kommer bilder senare, nu ska jag sätta in min nya enkla & stilrena design. Just how i want it. Huugs!




Underbara bilder från beatasbilder -
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0