Om mig och mitt namn.

2010-11-26 @ 17:17:58


Så alltså, jag kom av en slump in på denna hemsidan. Eiracare är ett skönhetsprodukt-företag och det står enmassa om namnet Eira, och detta hittade jag på kategorin "Who is Eira?".

Det finns tyvärr bara på engelska så jag körde snabbt på google-translate.

Enligt hundraåriga gamla legender, var det gamla Eira Den germanska gudinnan healing. Detta mytomspunna Goddess inte bara läka sjukdom, hon delade hennes visdom och unika talang för helande att hjälpa dödliga och gudar lika, som alla gjort en pilgrimsfärd till henne i hopp om att finna hälsa, kunskap, fred-of-mind och naturlig skönhet.

Eiras resenärer välkomnades in i hennes hem och delade hennes rika KM för hälsa, Healing, Skönhet med alla sina gäster. Pilgrimer lämnade känslan föryngrad och alltid full av nya insikter om sig själva och deras värld.

Eftersom hon visste vad som var sant och rätt, och delade med sig var Eira verkligen en klok kvinna.


Blir som det blir med texten, lite roligt i alla fall! Ska se om det går att klicka hem varor, skulle ju vara himla kul att ge produkterna ett försök!
Kommentarer
Postat av: Ida - THENAMEISIDAH

Nu är min tävling avslutad, kolla om det är du som blev den lyckliga vinnaren! :D

2010-11-26 @ 19:10:35
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0