Favorites

2010-11-06 @ 10:25:00





Några favoriter på tröj-hyllan.

Den första är egentligen en klänning, men den brukar jag använda som lite både och. På bilden fäste jag en bit med nålar där baka lite snabbt. Cheap monday, köpt på weekday.

Den andra är gammal, köpt på någon skivaffär någon gång i tiden.

Nummer tre är köpt på ginatricot, en stor favorit hos mig. Den jag gillar mest av alla dessa tror jag..

Fjärde är en body, inhandlad på monki. Älskar rosetterna i ryggen. Snygg, snygg, SNYGG.

Och den femte och sista är min systers som jag brukar norpa åt mig då och då. Köpt i underbara London förra sommaren - men jag vet att det finns (fanns i alla fall) liknande på h&m.
Kommentarer
Postat av: tova

najs!:D

2010-11-07 @ 18:05:59
URL: http://tovvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0