En gammal sång som spelar på min gramofon

2010-11-19 @ 23:26:54


Förut gick jag och tilda en lång promenad.

Sedan träffade vi tova. Vi fotade och sjöng högt till "last christmas".

När jag kom hem gjorde jag iordning te och började kolla på en hemsk film med familjen.

Nu ligger jag nedbäddad i sängen med en stor limegrön UngiKör-tröja på mig. Storlek XL.

Min spotifylista med "svenska låtar" rullar på.

Det snöar ofattbart mycket ute just nu. Jag hoppas det gör det hela natten.

Jag kommer förmodligen krossa ett hjärta imorgon.

Godnatt.
Kommentarer
Postat av: Anonym

pojkväns hjärta?

2010-11-20 @ 13:18:04
Postat av: anna stranne

JAG ÄR STOLT ÖVER D E J!

pussis

2010-11-21 @ 13:21:14
URL: http://annastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0