1 november

2010-11-01 @ 08:21:58
Morning sunshines!
Ni vet, när man vet att man borde gå och lägga sig, så fastnar man vid datorn, framför tv:n, med en god bok..you name it! Det hände mig igår, så jag kröp inte till kojs förän vid elva. Anledningen till varför jag är uppe så här tidigt? Ingen speciell. Vaknade och kunde inte somna om. Så jag borde väl gå ner och äta frukost och göra morgonrutinerna..men nej! Det är lov så jag kan göra vad jag vill. LYX!

Jag vet att ni inte gillar bildlöst, men så får det bli..
Kommentarer
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

JA vi tycker lika :D äre tilda på? psususususususuu

2010-11-01 @ 08:58:09
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0