Unnecessary

2010-08-26 @ 15:58:36
Hade världens problem med att välja kläder, smycken osv imorse. Igår kväll såg jag nämligen ut som en fiorucci tjej när jag promenerade genom kvarteren. Gosh, hatar att se ut som 99% av alla andra i göteborg med jeans, converse, hunters, blusar, skinnjackor & juicytröjor. Vill hitta min egna speciella stil, vilket jag absolut inte gjorde imorse. Drog på mig slitna jeans, vit tisha & skinnjacka + lite smycken. Så tråkigt egentligen, men jag ska börja fylla ut min garderob med lite speciella & annorlunda kläder - håller fortfarande på att fumla lite med min stil.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör ett kollage + text på hur du vill ha din stil, hade varit roligt!

2010-08-26 @ 19:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0