Som trottoaren älskar förlorare

2010-08-23 @ 20:34:58

När jag satt och hängde här vid datorn tidigare idag vaknade jag plötsligt till och kollade klockan. Fyra. FYRA! Så jag slängde i mig en tallrik fil, plockade snabbt ihop alla innebandysaker och sprang iväg till bussen. Med lite marginal så hann jag till klockan fem. Nu har jag kollat bloglovin, rafsat ihop några inlägg och chekat kalendern med läxor, städning osv. Som vanlig vardag helt enkelt. Så det är dags att äta mitt dagliga kvällsfika och seda gå och lägga mig. Starttid imorgon är vid 8, inga sovmornar här inte!
Pussgodnatt.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kultur/irottspåret startar ju inte förrän om två veckor, så vi har ju faktiskt sovmorgon ;)

2010-08-23 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0