Hurtigt

2010-08-29 @ 17:18:34
Hejsan!
Idag började jag dagen med en joggingtur, kände mig slö eftersom jag inte rört på fläsket sen i måndags, duschade, läste en bok & åt frukost. Kom på lite senare att jag skulle ha match idag, fick väldigt bråttom och nu har jag precis duschat för andra gången idag. Lite småhurtigt sådär, utan att mena det. Sitter i myskläder och läser alla fina bloggar genom bloglovin, har lärt mig (börjat tycka om) det.


Tittade runt på h&ms hemsida och hittade den här. För 299 :- Kap.
Kommentarer
Postat av: Emma||fashionedbyme.weblogg.se

Vilken msn adress vad det jag skickade mejlet till dig med???

2010-08-30 @ 21:11:28
URL: http://fashionedbyme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0